Khamis, 28 Januari 2010

Diari aku 2

dipagi ini aku memohon kepada Allah semoga dptla suatu perkembangan dlm hidup untuk hari ini dan hari seterusnyer... yang penting intelligent level aku ni ... hope makin mantop...aku nak grad on time... ....nak..nak..nak.. grad....

may Allah grants me with a strong heart...

jgn menyatakan sesuatu jika tak mampu maju ke depan... jgn menyatakan sesuatu jika tiada keberanian... jgn menyatakan sesuatu jika tiada kepastian.. jgn menyatakan sesuatu tanpa hati tekad.. jgn sesekali... jgn sesekali... hargailah sekeping hati...

jauh di mata dekat di hati.. jauh xbermakna lupa.. jauh xbermakna xsyg.. jauh xbermakna x care.. i do care.. i do love.. i do miss u... oh my love

A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
T : Anda memiliki sikap canggih, amat canggih.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.
K : Suka melakukan sesuatu yang baru.
A : Anda men...jadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
H : Anda tidak suka menghakimi sesuatu/orang.

nasib manusia x sama... ya Allah kau tabahkanlah aku dengan keputusanku ini....

i never ever give up..... im gonna fight.. fight til the end.. fight to death.... wakkakakka...

tiada ape yang mustahil... Allah MAHA KUASA..

"Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar".


"wahai Tuhanku, ampunilah aku, kasihanilah aku, tutupilah aibku, tinggikanlah darjatku, berikanlah aku rezki, tunjukilah aku, sejahterakanlah aku, dan maafkanlah aku."


Perkara yang benar ialah yang datang dari Tuhanmu. Maka jangan sekali-kali engkau menjadi dari orang yang ragu-ragu.(Al-Imran:60)


Katakanlah: "Jika kamu menyembunyikan apa yang ada dalam hatimu atau kamu melahirkannya, pasti Allah mengetahui." Allah mengetahui apa-apa yang ada di langit dan apa-apa yang ada di bumi. Dan Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu. (Al-Imran:29)


(Mereka berdoa): "Ya Tuhan kami, janganlah Engkau jadikan hati kami condong kepada kesesatan sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan karuniakanlah kepada kami rahmat dari sisi Engkau; karena sesungguhnya Engkau-lah Maha Pemberi (karunia)." (Al-Imran:8)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan