Selasa, 7 Julai 2009

Hati keras seperti batu, takde perasaan? Mohonlah Pada Allah.

tiada kasih
tiada cinta
tiada sayang
mampukah aku meneruskan hidup..

tidak di ingini
hanya ingin dijauhi..
dibenci..
dicaci.
dikata..

tiada pendirian..
terumbang ambing
tanpa halatuju..
kerasnya hati ini..

tiada perasaankah aku..
kayukah hati ini..
sudah keringkah hati ini..

Ya Allah..
sungguh aku takut dengan diriku kini
kaku.. hati membeku
keras seperti batu..

Ya Allah
pupukkanlah kecintaan di hatiku

Ya Allah
pupukkanlah kasih sayang dihatiku

Ya Allah
lembutkanlah hati ku ini

Ya Allah
sungguh aku takut..
aku menjadi seorang yang kejam
sungguh aku takut
menjadi seorang yang zalim
sungguh aku takut
menjadi seorang yang penting diri..
sungguh aku takut
menjadi seorang Penderhaka..

Ya Allah
ku pohon hidayah daripadaMU
Kerna hanya Engkau
yang mampu membantuku..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan